středa 6. prosince 2017

Friedrichshafen 2017

Letošní mezinárodní setkání radioamatérů se konalo trochu nestandardně 14 - 16  července.
A my tam nemohli chybět.
Problém byl s Frantou OK1FKT, který měl ale v pátek 14.7. naplánovaný odjezd na dovolenou.
Nakonec ale vymyslel geniální plán, jak se alespoň v pátek zůčastnit. Nějak to doma navlíknul, že by bylo vhodné na dlouhé cestě do Francie udělat přestávku. A kde jinde než ve Friedrichshafenu?
Já, Milan OK1MJG, jeho žena Věrka OK1ZIS a Pavel OK1PVT jsme vyráželi v 5:30 z Vrhavče.
Sraz byl u Pavla , jelo se mým služebním vozem Škoda Yeti. Že to není auto na dovolenou všichni věděli, i tak příručními zavazadly zaplnili celý kufr...
Za námi cca v 6:00 vyrážel Franta OK1FKT se svojí ženou.
Cestou jedna povinná zastávka na nám už známém benzínovém čerpadle a v cca 9:20 hod. jsme dorazili na veliké parkoviště před halami ve Friedrichshafenu.  Parkovné standardně jako loni 5E/den.
Na parkovišti nás přivítala právě prolétající vzducholoď. Lítají tam každou chvíli asi jako u nás jezdí městská doprava Hi.
A pak hurá dovnitř. Já měl vochuer na vstupy na 3 dny, kluci museli vyčkat frontu a vstupenky si koupit.
Leto jsem změnil  strategii a místo  první výstavní haly jsem se vrhnul na burzu. Ty nejzajímavější  věci se prodávají hned a určitě bude čas na návštěvu haly s jednotlivými výrobci.

Letošní prodejní prostory byly  v necelých 2 halách a oproti loňskému roku asi o5 úbytek. Ovšem může za tím být i prázdninový termín konání. No uvidíme přiští rok, setkání je naplánováno hned  na začátek června.

Pár fotografií ze setkání.


Znáte tenhle duplexer?



Tenhle SA mám, kdyby někdo měl zájem, prodám za 480E  :-)




Pavel 1PVT měl na PMSDR zálusk, ale už je to starší záležitost...nakonec to zmizelo a bylo vyřešeno...





   Patronu 10kW 2-30MHz jsem pořídil :-)  K ní ještě 430MHz 500W...



 Špičkový transvertor, fotil jsem kvůli směšovačům CSYM-1815, které mám a chybí mi k nim datasheet.
Prodejce tvdil, že mixery někdo měřil a mají dobré parametry.








Oblíbené microSD 512MB i s krabičkou. Mám z loňska, pořídil jsem další!! Super cena!


                          Někde byly 2x dražžší :-(


               ....a samozřejmě Karol, jako každý rok!  Ten nemůže chybět. Kdybych ho nepotkal, něco je špatně :-)



Tady někdo rozprodává firmu mého zaměstnavatele :-(  Brutální zdroj 48V pro HFPA !!



Tady se o5 někdo snažil prodávat "kejsy" na microSD, nejspíš nevěděl, že o pár stolů vedle jsou za stejnou cenu i s 0,5GB kartičkou :-)






                    Attenuátor 75 ohmů jsem pořídil, už jeden mám a funguje perfektně!


          Tyto relé mám od OK1IBB, uvnitř velmi pěkně provedené!





SLEVA !! Ceny srovnané! z 2E na 1E jako konkurence!!!!!!



Čupr ČB TV  - fungující! Nádhera - dýchlo to na mě, protože na podobné TV jsem koukal na večerníčky!




 A můj oblíbený FLEX. Možná někdy....






 Hotel, kde jsme z pátka na sobotu přenocovali....







  Elektronicky řízení hudebníci - pneumaticky ovládaní. Zážitek, opravdu!




Pár foto z výstavy vedle v hale:












           Pěkně oblečená že? Ve chvíli , kdy jsem potkal tohle umění mi napadlo, že by docela trvalo, než by se svlékla :-)


               A znovu elektonicko-pneumatická kapela ...


                         A její kapelník...






  Nezbytná foto u Yaesu a     č e p i č k a ....



   Velmi zajímavá aukce měřicích přístrojů.  U něčeho i zajímavé ceny...




  El. vyhřívaná deka ( na studené portejbly ? )



  512MB + kejs  VYPRODÁNO!!


Bižuterie k Arduinu atd... Kdo zvládne objednat rovnou z číny získá mnohem zajímavější ceny, takže tady nezajímavé :-(




40M/1,1 kV, pár jsem jich vzal, ta cena je luxusní!


         BLF188 - je libo kilowatt na KV ? Dnes není problém třeba 10 kousků Hi.




Příští rok určitě na viděnou!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud budete cokoliv psát, prosím zdržte se vulgárních výrazu. Vše ostatní se dá akceptovat :-)